OPIS
Zapraszamy do autoryzowanego salonu i serwisu marki Benelli na Dolnym Śląsku!
MATKOWSKI to firma działająca na rynku motocyklowym od 2006 roku specjalizująca się w sprzedaży motocykli, quadów, motorowerów i skuterów wodnych oraz części i akcesoriów motoryzacyjnych.
Jesteśmy dealerem takich marek jak:
Kawasaki, Benelli, Kymco, Rieju, Keeway, Bajaj, Romet, Junak, Malaguti, Zipp, Barton, CF Moto, Linhai, TGB, Arctic Cat...
Kupując w naszym salonie pojazd można skorzystać z:
- USŁUG TRANSPORTOWYCH NA TERENIE POLSKI I POZA GRANICAMI KRAJU
- USŁUG SERWISOWYCH
- RABATÓW NA POJAZDY, AKCESORIA I CZĘŚCI
- LEASINGU, KREDYTU
Zapraszamy do kontaktu! Tel. [ZADZWOŃ]
Pojazd z 2022 roku
Benelli TRK 502X to motocykl, który równie dobrze radzi sobie na asfalcie, jak i w lekkim terenie. Jego uniwersalny charakter sprawia, że jest doskonałym kompanem w podróży, na którego możemy liczyć w każdych okolicznościach. Wyposażony fabrycznie w stelaż pod kufer centralny i uchwyty bagażowe daje jasny znak co do swojego przeznaczenia.
Dowodem na to, że Benelli TRK 502X nie boi się zjechać z asfaltowej drogi, są aluminiowe obręcze kół ze stalowymi szprychami, które w połączeniu z dużym skokiem zawieszenia oraz znacznym prześwitem, pozwalają cieszyć się jazdą mniej uczęszczanymi ścieżkami. TRK 502X wyposażony jest w opony Metzeler Tourance (przód 110/80 R19, tył 150/70 R17). Charakteryzują się one bardzo dobrą stabilnością na każdym rodzaju nawierzchni, stąd idealnie pasują do motocykla tego typu.
Przednie zawieszenie Benelli TRK 502X stanowi widelec upside down o średnicy 50 cm natomiast z tyłu mamy w pełni regulowany centralny amortyzator hydrauliczny. Dwutarczowe hamulce przednie 320 mm z czterotłoczkowymi zaciskami, wyposażone są w system ABS. Hamulec tylny posiada tarczę o średnicy 260 mm. To wszystko gwarantuje, że motocykl hamuje pewnie zarówno w terenie, jak i na drogowych serpentynach, w każdym warunkach pogodowych.
RODZAJ: rzędowy, dwucylindrowy, czterosuwowy, 4 zawory na cylinder DOHCPOJEMNOŚĆ SKOKOWA: 500 c.c.ŚREDNICA X SKOK: ø69x66.8STOPIEŃ SPRĘŻANIA: 11,5:1ZNAMIONOWA MOC WYJŚCIOWA: 35kW (48 km) at 8500 r/minMAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY: 46Nm/6000r/minSMAROWANIE: pompa oleju z wymuszonym obiegiemZASILANIE: wtrysk paliwaUKŁAD WYDECHOWY: Katalizator, sonda lambdansorsNORMA SPALIN: Euro 5SPRZĘGŁO: wielotarczowe, mokreSKRZYNIA BIEGÓW: 6-cio biegowaPRZENIESIENIE NAPĘDU: łańcuchZAPŁON: ECU - TLIŚWIECA ZAPŁONOWA: NGK CR8EROZRUCH: elektrycznyZUŻYCIE PALIWA: 3,9 l/100kmEMISJA CO2: 91 g/kmRAMA: kratownicowaZAWIESZENIE PRZÓD: widelec upside-down 50 mmSKOK ZAWIESZENIA PRZÓD: NiedostępnyZAWIESZENIE TYŁ: centralny amortyzator hydrauliczny z regulacją wstępnego napięcia sprężynySKOK ZAWIESZENIA TYŁ: NiedostępnyHAMULEC PRZÓD: dwie tarcze, 320 mm, ABSPRZEDNIA OBRĘCZ: aluminiowa ze stalowymi szprychamiPRZEDNIA OBRĘCZ WYMIARY: 19” x 3.00” DOT –DHAMULEC TYŁ: tarcza, 260 mm, zacisk pływającyTYLNA OBRĘCZ: aluminiowa ze stalowymi szprychamiTYLNA OBRĘCZ WYMIARY: 17” x 4.25” DOT – DOPONA PRZEDNIA: 110/80- R19 - M/C 59VOPONA TYLNA: 150/70 - R17 – M/C 69V
Przedstawione zdjęcia na ogłoszeniu mają charakter poglądowy
Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego.